Як залучити клієнтів?

Опубликовал admin | Робота | середа 20 березня 2013 20:41


Як залучити клієнтів?

Залучення клієнтів у той або інший заклад – нагальне питання для представників бізнесу. Хитрощі, всілякі зачіпки для інтересу майбутнього покупця – все це складає левову частку роботи в торговій сфері. Отже, як залучити клієнтів в свою організацію і «залишити» їх там як можна довше?

Як залучити клієнтів в банк

  • Якщо ваш банк існує вже досить довгий час, і постійних клієнтів у вас чимало, ефективно буде провести рекламну акцію серед знайомих ваших клієнтів. Це можуть бути рекомендаційні листи партнерам і контрагентам, а також різні знижки, які міг би надати банк за кожного реферала.
  • Непогану допомога в пошуку нових клієнтів вам можуть надати місцеві ЗМІ, які іноді публікують матеріали інформаційного та статистичного характеру про деякі успішних компаніях, що розширюють своє поле діяльності. Як правило, таким компаніям необхідно багато чого: орендні площі, нові співробітники, початкові капітали. Молодим компаніям цілком можуть бути цікаві широкі комплекси банківських послуг.
  • Усілякі виставки, симпозіуми, конференції за участю перших осіб багатьох компаній також допоможуть вам залучити нових клієнтів. Беріть участь в таких заходах як можна частіше.
  • Не втрачайте можливості залучення клієнтів безпосередньо топ-менеджерами. У людей на цій посаді, як правило, формується широке коло знайомих і непогані зв’язки, які можна використовувати на благо роботи всього банку.
  • Як залучити клієнтів в магазин

    Місце

    Місце – один з найважливіших трьох факторів, які впливають на успішність чи неуспішність роботу магазину. Якщо ваш магазин знаходиться біля метро або великого перехрестя, на центральній вулиці або площі, успіх йому забезпечений. Жваві вулиці зроблять приміщення вашого магазину таким же жвавим. Думаю, зрозуміло, що малонаселені райони не принесуть прибутку вашому закладу.

    Оточення

    Розташуєте свій магазин біля фешенебельних ресторанів, кафе, казино, готелю, і питання про те, як залучити нових клієнтів, відпаде сам собою. Але в такому випадку вам доведеться завжди тримати марку і відповідати своїм сусідам. Убога вивіска і товари поганої якості на контрасті зі своїми представницькими сусідами будуть приносити вам тільки збитки.

    Приманки

    Білборди, розтяжки, афіші, стікери – все вершки рекламного виробництва повинні бути вами перепробувані і використані. Самі яскраві та оригінальні афіші привернуть увагу потенційного клієнта, а талановиті промоутери створять прекрасне уявлення про самому магазині.

    Ціни

    Якщо з місцем розташування вам не пощастило, а яскраві афіші не дають свого результату – робіть знижки. Широкий знижковий асортимент допоможе залучити клієнтів і утримати їх в магазині на весь той час, що знижки триватимуть.
    Пенсійні знижки в певний час доби, «червона ціна» на певний ряд товарів, знижки по пред’явленню студентського, дисконтні карти або інші хитрування – фантазії дисконту немає межі.

    Оригінальність і образ

    Ваш магазин повинен запам’ятатися покупцям, щоб при питанні «Куди б нам сходити за картоплею і джинсами?» відразу в голові виникало образ саме вашого підприємства. Ви запам’ятовуєте широким спектром знижок? Добре. Яскравою наполегливою рекламою? Чудово! Але спробуйте виділити серед покупців свою, унікальну цільову аудиторію і працюйте тільки на неї. Наприклад, оригінальний магазин «Три товстуни», що продає одяг великих розмірів, «Старий солдат», що спеціалізується на продажу військової атрибутики або всілякі магазинчики східних товарів.

    Сервіс

    вимуштрував персонал і його ввічливість у поводженні з клієнтами запам’ятовується завжди і відразу розташовує до себе. Магазин, в якому тобі раді, як одному, викликає захоплення у покупця, і наступного разу він вже не буде вибирати, куди йому піти за покупками.

    Як залучити клієнтів в кафе

  • Персонал. Приємний бармен, ввічливий офіціант і талановитий шеф-кухар – це все додатковий головний біль під час підбору персоналу, але гроші, витрачені на пошук достойних кандидатів чи їх навчання, окупляться з лишком. Нерідко на роботу офіціантом приходять люди з низьким культурним рівнем й інтелектом, що негативно позначається на якості обслуговування. Створюйте гідну команду – і ваші клієнти завжди будуть задоволені.
  • Особлива пропозиція. Зробіть в меню щось на зразок особливих страв «Рекомендація шеф-кухаря». Зробіть кілька карт меню: «Обідній», з 13-00 до 14-00, «Вечірнє», «Святкове», і так далі.
  • Святкові заходи. Почастіше влаштовуйте тематичні дні, наприклад, вечори грузинської кухні або дні англійського сніданку. Це приверне клієнтів, що цінують різноманітність і смачну національну їжу.
  • Кухня. Якість страв та їх різноманітність повинні стояти для вас на першому місці, раз вже ви вирішили займатися громадським харчуванням. Відповідально підходите до якості продуктів, різноманітності страв і майстерності шеф-кухаря.
  • Мода. Слідкуйте за останніми модними новинками: музичними, гастрономічними, новинками інтер’єру. Зробіть своє кафе унікальним і відповідним останнім віянням моди.
  • Приблизно ті ж закони існують і для того, щоб залучити клієнтів у салон: всілякі знижки, акції, приємний персонал, цікавий сайт, зручне місцерозташування, затишна атмосфера.

    Думайте про своїх клієнтів, і вони завжди будуть думати про вас в потрібний момент.


    Прокоментуй! »

    Ще не має коментарів..

    Стрічка RSS коментарів цього запису ... TrackBack URI

    Оставьте комментарий

    You must be logged in to post a comment.