Як поводитися на роботі?

Опубликовал admin | Культура | середа 20 березня 2013 20:35


Як вести себе на роботі?

Основна відмінність робочого етикету від світського в тому, що в даному зводі правил перше місце займає збереження пріоритету субординації. В незалежності від статі і віку підлеглий знаходиться нижче керівника по службовій ієрархії. Величезне ділових угод і переговорів не відбулися, тому що підприємці не дотримувалися правил ділового етикету. Незнання цих правил не звільняє від відповідальності за свою кар’єру, і може призвести до втрати авторитету, бізнесу і грошей. Тому від того, як вести себе на роботі в колективі колег залежить ваша репутація. А від аналогічного поведінки з партнерами залежить просування справи.

Поведінка з колегами та клієнтами

  • Повага до співрозмовника. Ніколи не варто закривати двері перед носом клієнта, який звернувся до вас в неурочний час – в кінці робочого дня або перед обідом. Це погано позначиться на вашій репутації. Не варто голосно розмовляти по телефону в кабінеті, де крім вас працюють інші колеги. Уміння поважати чужу думку – важливий компонент того, як вести себе на роботі, спілкуючись з іншими людьми.
  • Уміння вислухати опонента. Це досить рідкісний дар, уміння почути іншої людини і зрозуміти його. У бізнесі такий дар приносить неймовірні дивіденди. Кожен клієнт, партнер або співробітник по бізнесу обов’язково в розмові згадає про те, що йому потрібно, і в чому йому потрібна допомога. Головне – це вміти почути і зробити йому зустрічну пропозицію. У ділових колах такий навик важливий тому допомагає зберегти своє і чужий час.
  • Відносини в колективі. Атмосфера в колективі зазвичай залежить від того, якого роду відносини склалися між усіма колегами. Основа нормального колективу – це рівні, доброзичливі і поважні відносини. Якщо ж, навпаки, хтось із колег допускає прорахунок або помилку, то товаришам по службі потрібно не висміювати його, а лише коректно вказати на деякі недоліки в роботі. А найкраще – це запропонувати свою допомогу. Командний дух – це запорука того, як вести себе на роботі.
  • Взаємовідносини начальника і підлеглих. За правилами робочого етикету керуючий повинен ставитися рівно до всіх співробітників, т.
    тобто однаково, дотримуючись при цьому певну дистанцію. Найкраще, щоб вказівки і зауваження робилися індивідуально, не при всьому колективі. Це головна вимога для начальника, як вести себе на роботі з підлеглими. Також віддавати вказівки або усні завдання потрібно чітко, конкретно, зрозумілою лексикою. І при цьому отримувати зворотний зв’язок від підлеглих, і проводити аналіз ефективності виконання своїх вимог.
  • Самопрезентація

  • Пунктуальність – це повага до чужого часу і грамотне володіння своїм власним. Саме недотримання термінів та запізнення вважаються найбільшим появою непрофесіоналізму в діловому світі. І партнери, і роботодавці поставляться до такої людини як до несерйозного, з яким не можна побудувати довгострокові ділові відносини.
  • Дотримання правил дрес-коду дуже важливо. Адже перше враження про людину складається за зовнішнім виглядом. Він може визначити статус, і навіть становище в суспільстві. У більшості великих компаній при ознайомленні з корпоративними нормами, обов’язково згадують про дрес-код. Якщо ж ваше підприємство або організація не дотримується суворих стандартів зовнішнього вигляду персоналу, то краще дотримуватися загальноприйнятих норм.
  • Грамотна мова – запорука успіху в бізнесі. Саме структурована правильна ділове мовлення без зайвих відступів служить запорукою успіху. Використання слів-паразитів або вступних слів ускладнює сприйняття інформації, і співрозмовник може вас невірно зрозуміти, що позначиться на всьому веденні справ. Якщо ви навчитеся інформативно і грамотно вести мову, то зможете й навчитися писати ділові листи. Ділове листування носить особливий характер, і не повинна бути поплутана з повсякденним спілкуванням. Але, головне, це не перейти в крайність, і писати офіційні листи зайво «сухим» мовою підручників. Саме такі листи викличуть нудьгу і бажання закрити їх скоріше, чи викинути в корзину. Тому, дотримуйтесь «золоту середину».
  • Тепер ви знаєте, як слід поводитися на роботі правильно, щоб користуватися повагою колег і начальства. Це досить важливе питання, оскільки більшу частину свого життя людина проводить саме на робочому місці в суспільстві колег.


    Прокоментуй! »

    Ще не має коментарів..

    Стрічка RSS коментарів цього запису ... TrackBack URI

    Оставьте комментарий

    You must be logged in to post a comment.