Як підключити Мобільний Банк?

Опубликовал admin | Фінанси | середа 20 березня 2013 20:24


Як підключити Мобільний Банк?

При підключенні до послуги, вам будуть доступні наступні привілеї: поповнення балансу мобільного телефону, повідомлення на мобільний телефон про будь-якої операції по карті, призупинення дії або блокування картки через телефон, здійснення грошових переказів з однієї карти на іншу. Дізнавшись, як підключити послугу мобільний банк, ви зможете здійснювати переказ коштів у благодійні організації, отримання рекламної інформації від банку, погашення кредитів, підключення послуги “Автоплатеж” і багато іншого.

Інструкція

Як підключити мобільний банк Ощадбанку? Тут немає нічого складного. Можливі два варіанти підключення послуги:

  • Підключити “Мобільний банк” можна, звернувшись у будь-яке відділення Ощадбанку. Візьміть на замітку, що при вас повинен бути будь-який документ, що засвідчує вашу особу. Краще всього використовувати паспорт. Вас підключать до послуги, якщо ви напишете окрему заяву з проханням, оформіть нову карту або ж укладіть небудь договір з банком на обслуговування.
  • Тепер розповімо, як підключити мобільний банк іншим способом. Це можна зробити самостійно через будь-який пристрій самообслуговування банку. Але в даному випадку вам знадобиться карта, тобто ви повинні бути клієнтом Ощадбанку. Якщо ви вирішите підключати послугу саме таким способом, то прив’яже тільки ту карту, з якої було зроблено запит на мобільний банк.
  • Нюанси при підключенні

    Не важливо, який з методів підключення до послуги ви виберіть, вона буде активована протягом трьох днів з моменту реєстрації. Буває таке, що послугою “Мобільний банк” ви зможете користуватися вже на наступний день.

    Варто відзначити, що дана послуга є платною. Коштує вона небагато – до ста карбованців на місяць залежно від того, які функції будуть обрані власником картки. До речі, для того, щоб використовувати всілякі функції, вам доведеться запам’ятати або записати на листочку спеціальні команди (повідомлення), які потрібно відправляти з телефону. Назви команд і їх пояснення можна дізнатися на офіційному сайті Ощадбанку або подзвонивши по телефону в цілодобову службу підтримки клієнтів.

    Безумовно, багатьох цікавить питання, як дізнатися чи підключений мобільний банк. Тут також немає нічого складного. Вам навіть робити нічого не доведеться. Як вже було сказано вище, послуга активується протягом трьох днів з моменту запиту. Як тільки її підключать, ви отримаєте повідомлення на мобільний телефон у вигляді смс-повідомлення.

    Ось ми і закінчили інструкцію по підключенню послуги “Мобільний банк” від Ощадбанку. Як бачите, нічого надприродного в роботі з банком немає. Потрібно всього лише підійти у відділення банку, де вам усе пояснять у лічені хвилини, і заповнити заяву. А якщо ви вже є клієнтом, реєстрація послуги виявиться ще простіше – використовуйте пристрій самообслуговування та дотримуйтесь на дисплеї інструкціям.

    Дана послуга є зараз найбільш затребуваною серед клієнтів усіх банків. Дійсно, вкрай важко уявити, щоб людина не володіла своїм рахунком у будь-якому місці. Знати, скільки коштів залишилося на поточний момент, використовувати їх по першої необхідності завжди і скрізь – це і є “Мобільний банк”.


    Прокоментуй! »

    Ще не має коментарів..

    Стрічка RSS коментарів цього запису ... TrackBack URI

    Оставьте комментарий

    You must be logged in to post a comment.